יום שישי, 29 באפריל 2011

לכתוב ולהגדיר רגשות

עוד עצה מהספר שאני מנסה ליישם:

אני מרגיש כרגע "לא טוב" (כללי מאוד...) ובע"ה אני אדייק יותר...
אולי קצת מיואש. יש הרבה דברים על הראש שלי עכשיו:
1.חשש מלדבר עם "ד" כי העניין עוד יכול להסתבך...
2. לא יודע אם לנסוע הביתה לשבת
3. כמעט ולא התקדמתי בעבודה, לפחות לא בכיוונים שרציתי. אני נזכר שוב איזו עבודה קשה ומסובכת זו
4. ועכשיו אני מרגיש שגם הזמן שהנשאר לי לתת על העבודה הזו הוא מועט מאוד ואולי היה עדיף שלא הייתי מתחיל בכלל... ומחשבות מורידות של "אוף, למה לא התעסקתי בזה על ההתחלה כשהגעתי לעבודה, למה דחיתי את זה? סתם בזבזתי זמן, עכשיו אני גם לא אספיק כלום עד שבת... " אולי אני צריך לדבר עם ד"ש, אבל זה יקטע לי את רצף העבודה, אז מה אני עושה עם זה עכשיו? אבל אם לא אדבר יתו אולי יהיה מאוחר מידי וטסתם נדחה דברים לכמה ימים אחרי... אווויי טאטע!
השם יעזור לי.
יאללה אני הולך לדבר עם ד"ש. (אבל איך אני אקים כזה דבר כשאני אחרי הנפילה של הימים האחרונים? איזה כוחות רוחניים יש לי ? -תשובה: והעוסקים בצרכי ציבור יהיו עוסקים לשם שמיים שזכות (האבות) של הציבור מסייעתן - זה בכלל לא תלוי בזכות שלי. אני מקווה לפחות שזה נכון. וחוץ מזה אני עם גיבוי של הרבנים... בע"ה...)

יאללה, לדבר עם ד"ש והעבודה - אולי ביום ראשון, נשים את זה בצד לעת עתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה